سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر مشکلی دارید بگیدو کلا مربوط به بازی و افزایش اطلاعات شما و ..

چند دلیل برای نحس بودن عدد13

 

بخش سوم کتاب

دلایل نحس بودن عدد 13 در جاهای دیگه

1)تعداد نفرات حاضر درشام اخر 13 تن بوده است.

شام اخر در واقع وعده واپسین حضرت عیسی است.درانجیل امده است که ایشان اخرین غذای خود را دراورشلیم با رسولانش که 13 نفر بودند تقسیم کرد و بهد به صلیب کشیده شد.

2)به طورمشابه،افسانه ای از اهالی اسکاندیناوی نقل است که زمانی که 12 عدد از خدایام دریک ضیافت دور هم جمع شده بودند،ناگهان مهمانی ناخوانده خدای 13 ام بنام لوکی ظاهر میشود،لوکی یکی از خدایان را میکشد.

3)مسیحیان معتقد هستند که هلاکت هابیل و قابیل در این روز بوده است.

4)اینگونه مرسوم است که شمار قدم های مجرم تا چوبه دار به عدد13 میرسد

5)اپولو13(عملیاتی برای رسیدن انسان به ماه)تاکنون تنها ماموریت ناموفق بوده است که مخزن ان منفجر میشود.

6)قتل شوالیه های معابد در13 ام ماه اکتبر 1307 میلادی صورت گرفته است،شاه فرانسه فلیپ با همکاری پاپ کلیمنز در سیزده ام ماه دستور قتل شوالیه ها را صادر میکند.

7)کاون به گروهی ازجادوگران  وخون اشام ها میگن که نقل است یک کاون 13 عضو دارد

8)یک خرافه قدیمی هست که میگه اگه حروف اسم شما به عدد13 ختم شود بخت و اقبال شما شیطانی میشود مانند این افراد چارلزمنسون-جک قاتل-جفری داهمر-تئودورباندی-البرت دسالوو که خب این قانع کننده است.

9)اغلب کودکان در 13 سالگی به بلوغ ونوجوانی میرسند که از نظر من که این هیچ دخلی به نحس بودن نداره

10)دراواخر قرن 1800،گروهی بنام کلوب 13 درصد کم ارزش کردند که اگر 13 نفر دور میز شام جمع شوند یکی از انها در سال بعد خواهد مرد.انها در روز 13 ام ماه دور یک میز13 نفره مینشستند  وبرای اینکه اوضاع بدتر کنند نمک روی میز می پاشیدند وانهایی که دیر میرسیدند 13 سنت جریمه میکردند،اعضای این باشگاه شامل 5 رئیس جمهور ایالات متحده بودند نظیر:بنجامین هریسون-گراورکلیولند-ویلیام مک کینلی-تئودور روزولت و چستر الن ارتور که 2 نفر ار انها با اصابت گلوله می میرند.

11)جمعه،13 اکتبر سال 1972 روزی نحس درتاریخ حمل ونقل هوایی است. دراین روز پرواز 571 نیروی هوایی اروگوئه دراند سقوط میکند و 29 نفر میمیرند.دقیقا دراین روز و این تاریخ،زمانی که یک هواپیمای ائروفلوت شوروی درون دریاچه یک کیلومتری باند فرودگاه سقوط میکند و 174 نفر از مردم کشته میشوند.

12)سیزدهمین کارت تاروت مرگ است

13)عدد 13 عدد اول است:تنها عددی که اول بوده و مجموع ان قابل رادیکال گیری است عدد13 است

14)هلاکت قوم نوح در سیزدهمین ماه صورت گرفته

15)در طول یکسال ماه سیزده بار به صورت کامل دیده میشود.

اما در بعضی باورها عدد 13 خوش یمن نیز است برای مثال:درتقویم مایا عدد13 خوش یمن است زیرا به معنای خیز،حرکت رو به جلو و پیشرفت تعبیر شده است.

 

 

 

راه ارتباطی از طریق ایمیل:

 

 

mahdimansourzare@yahoo.com

 

 

 

از طریق تلگرام:

 

 

@mahdi_bmw_m3

 

 

پایان بخش سوم کتاب